Abonare la newsletter
Te vom contacta!
mai
6
DXN Cocozhi - Ciocolată caldă cu Ganoderma
6. mai 2015 miercuri
Cocozhi este produs din cea mai fină cacao şi extract de ganoderma.
Proprietăţile benefice ale cacao: cacaua este bogată în flavonoide, care are
efect benefic asupra sistemului cardiovascular. Flavonoidele acţionează ca
antioxidanţii. În ultimul timp cercetătorii au stabilit ca consumul regulat de
alimente care conţin antioxidanţi ajută la prevenirea bolilor legate de
articulaţie, de exemplu hipertensiune, infarct, hemoragie cerebrală, etc.
Proprietăţi benefice ale ganodermei: ştiinţa modernă a descoperit cât de
excelent pot să acţioneze substanţele nutritive din ganoderma asupra
organismului şi cât de avantajoase sunt pentru sănătate. Componentele
active ale ganodermei s-au numit "componente neutralizatoare". Aceste
componente neutralizatoare sunt alimente care au efect terapeutic vindecător.
Elementele active sunt următoarele: polizaharide, triterpene, adenozine şi
germaniu organic.
Proprietăţile lor au următoarele avantaje:
1) întăresc sistemul imunitar
2) îmbunătăţesc circulaţia sângelui
3) cresc nivelului de oxigen în organism
4) neutralizează aciditatea din organism
Cocozhi este o băutură instant cu gust de ciocolată. În
afara gustului excepţional de ciocolată pot fi savurate şi efectele benefice
ale ganodermei.
Turnaţi conţinutul plicului într-o ceaşcă cu apă fierbinte, amestecaţi şi
savuraţi efectul răcoritor împreună cu efectele benefice asupra sănătăţii. Este
o băutură excepţională pentru întreaga familie.
mai
4
4. mai 2015 luni
In primul rand este foarte important sa-ti fie clar, de ce ai inceput tu aceasta afacere.
Trebuie sa-ti vinzi tie afacerea!
Cei care construiesc deja afacerea, dar inca nu au succes se datoreaza faptului, ca nici ei nu au incredere in aceasta afacere.Si acest lucru se transmite la oameni. Nimeni nu o sa te creada, si nu ti se va alatura, pana cand tu nu esti constient de ce faci afacerea.
Daca ai reusit sa clarifici acest lucru si sti de ce construiesti tocmai afacerea DXN, atunci vei avea incredere in sine si oamenii te vor urma.
2.Angajamentul
Probabil ai inceput aceasta afacere, pentru ca vrei sa castigi bani.
MLM-ul este o afacere foarte corecta si vei putea castiga bani, daca in echipa ta vor fi oameni ca tine, care la randul lor si ei cred in aceasta afacere si vor sa castige bani.
Daca tu nu ti-ai luat angajamentul sa construiesti afacerea DXN, atunci oamenii din echipa ta nu vor crede ca acest lucru functioneaza.
Angajamentul tau se manifesta in primul rand in activitatea pe care o faci tu pentru construirea afacerii.
Trebuie sa avem grija, ca partenerii nou intrati sa nu cheltuiasca peste puteriile lui,indiferent cat de entuziasmati sunt. Daca nu cheltuiesc peste puteri nu o sa aiba remuscari in cazul in care nu o sa fie de succes.
Majoritatea oameniilor incep afacerea in regim part-time pe langa un loc de munca, sau pe langa o afacere clasica.
Cand incepi o activitate in regim part-time trebuie sa te concentrezi numai pe aceea activitate.
Construind doua, sau mai multe afaceri MLM, comunici doua lucruri:
-nici tu nu crezi ca se poate castiga bani cu aceasta afacere
-nici tu nu crezi ca acest lucru functioneaza, de aceea te ocupi si de altceva.
Procedand asa iti strici propria afacere!
Daca vrei sa ai o afacere mare trebuie sa-ti iei angajamentul ca vei construi numai aceasta afacere.
3.Examineaza punctele tale forte!
Fiecare om are punctul lui forte in care este mai bun, decat restul oameniilor.
Afla care este punctul tau forte si concentreaza-ti atentia asupra lui.
4.Afla in ce esti credibil?
In afacerile MLM sunt atat oameni credibili, cat si oameni care nu au credibilitate.
Daca nu esti credibil in legatura cu produsele sau in legatura cu afacerea, oamenii nu te vor urma.
In schimb, daca ai credibilitate, indiferent ce ai spune, oamenii te vor urma si ti se vor alatura.
Daca esti abia la inceputul afacerii si vrei sa prezinti afacerea ta unui om de afacere, care are o afacere functionala, nu vei fi credibil in ochii lui.
In acest caz poti cere ajutorul sponsorului.
5.Ai probleme? Lucreaza mai mult!
Multi oameni au foarte multe probleme si oamenii sunt preocupati de problemele lor.
Daca ai probleme, lucreaza mai mult si uita de ele! Focuseaza-ti atentia asupra posibilitatea realizarii unui castig.
Nu te gandi la ceea ce nu ai, ci la ce poti face cu ceea ce ai!
6.Nu ai nevoie de toata lumea, ai nevoie de acei oameni, care cred in ceea ce crezi si tu!
In MLM o conceptie gresita este ca vrem sa aducem pe toata lumea in afacere.
Nu fa acest lucru!
Alege oamenii cu care vei lucra si introdu numai acei oameni in afacere, care cred in ceea ce crezi si tu.
Cu acei oameni vei putea forma o echipa, iar ceilalti te vor trage inapoi.
mai
1
Nu cheltui peste puteriile tale!
1. mai 2015 vineri
Sa vedem la ce trebuie sa fi atent pe plan financiar in afacerea Ta MLM.
Cea mai importanta regula: Nu cheltui peste puteriile tale!
Din fericire in afacerea DXN sunt putine sanse pentru cheltuieli exagerate, pentru ca nu sunt pachete de start de mare valoare.
Ideea e sa cheltui pe afacere cat iti permiti si planifica-ti cheltuielile.
Fa calcule, noteaza-le si respecta-le.Vezi cat poti scoate din bugetul familiei fara problema pentru a cheltui pe afacere. Devenind partener prin achitarea taxei de inscriere, iti poti construi afacerea fara alte cheltuieli, numai prin contributia ta personala.
Cand incepi afacerea esti foarte entuziasmat, dar asta nu inseamna, ca trebuie organizezi intalniri de afaceri in celalat colt de tara, sau sa cumperi prea multe produse sa le faci cadou.
Sant foarte multi oameni, care se dau inapoi numai cand aud cuvantul MLM. Acest lucru se datoreaza faptului, ca acei oameni au o experienta negativa in legatura cu MLM-ul.
Aceasta experienta negativa nu se datoreaza faptului, ca omul respectiv, sau vreo cunostinta de al lui nu a avut succes in MLM, ci mai degraba se datoreaza faptului, ca a pierdut bani in vreo afacere MLM.
Cineva l-a convins sa sa alature unei afaceri MLM, cumparand un pachet de start scump, cu niste produse de care nu a avut nevoie, a fost nevoit sa cumpere produse in fiecare luna pentru a se califica si in loc sa castige bani din afacerea MLM la care s-a alaturat, a pierdut o gramada de bani. Din punctul lui de vedere afacerile MLM nu sunt bune.
Daca o sa ai oameni in echipa, care nu vor avea succes, dar nici nu au cheltuit peste puteri, nu vor avea o parere negativa despre sistem si oricand pot reincepe cu inima curata.
apr
26
26. aprilie 2015 duminică
Cine știe despre tine, că Tu consumi produsele DXN și că ești mulțumit de ele?
Cine știe despre tine, că Tu nu ești numai consumator al produselor DXN, ci construiești și afacerea?
Cum poți informa oamenii din jurul tău, nu numai în mod activ, ci și în mod pasiv?
Să vedem câteva exemple, pe care s-ar putea să le aplici, dar este posibil, că nici nu ți-a trecut prin gând până acum să le aplici în ciuda faptului, că sunt foarte simple și la îndemână.
1.Autocolant pentru mașină
Ai mașină? Și pe mașină ai autocolant DXN? Ai afișat pe mașină adresa paginii tale web, numărul de telefon și o propoziție pentru captarea atenției?
Poți rezolva foarte ieftin ca toată lumeasă vadă cu ce te ocupi. Mulți dintre parteneri au înscris oameni în rețea în acest fel, oameni, care au devenit foarte buni constructori de rețea.
2.Cărți de vizită
Ai carte de vizită DXN? Este important să ai și nu numai să ai, ci să le-ai asupra ta tot timpul.
În Intranet găsești ajutor în acest sens, dar poți face și tu în orice formă. Important e să ai și să le împarți.
3.Fluturași, afișe DXN
Ai cunoștințe vânzători, coafeze, cozmeticieni, dentiști, etc.
Locuri, unde oamenii așteaptă, frecventează des?
Vorbește cu cunoștința ta și pune un afiș cu datele tale de contact, lasă câteva fluturașe.
4.Comunică peste tot, unde este posibil
Dacă utilizezi paginile de socializare, înclude în profilul tău.
Fă o adresă de e-mail DXN și anunță-ți prietenii, că de acum încolo ai o nouă adresă de e-mail și folosește pe asta pentru comunicare.
Ai acasă WIFI router? Ce nume are? Schimbă-l pe adresa site-ului tău. Ce nume are telefonul tău, când comunică pe bluetooth? Adresa site-ului tău, nu?
Fi creativ și descoperă cum poți arăta în mod natural cu ce te ocupi.
5.Consumul produselor în public
Este cea mai eficientă reclamă pasivă. Îți propun să încerci imediat să vezi și Tu, că funcționeză.
Consumă cafeaua în fața altora, dar nu recomanda. La locul de muncă bea cafeaua în văzul tuturor, dacă mergi la o cafea cu prietenii cere numai apă caldă.
Așteaptă până te întreabă ce-i asta. Spune-le experiența ta cu produsele în două propoziții. De exemplu: este o cafea delicioasă cu conținut de plante medicinale, fără aditivi,care elimină arsurile la stomac. Eu consum numai această cafea. Și atât. Nu ține un discurs, vorbește numai dacă ești întrebat și atunci numai într-o propoziție. Vei vedea, că și ei vor să se bucure de avantaje și vor s-o încerce. Atunci clarifică cu ei, că vor simți diferența numai dacă consumă cel puțin o cutie, fără să consume și altfel de cafea.
Nu uita, că oamenii urăsc, dacă vor să li se vândă ceva, însă le place să cumpere.
Nu încerca să le vinzi ceva, dă-le posibibilitatea să cumpere!
apr
24
Cea mai importantă regulă a afacerii MLM
24. aprilie 2015 vineri
Cea mai importantă regulă a afacerii MLM este: Să nu decizi niciodată în locul nimănui, dacă este interesat de afacere, sau nu!
Deoarece DXN-ul este o rețea de consumatori, putem completa regula de mai sus în felul următor:
nu decide în locul nimănui, dacă este interesat de produse, sau nu.
De ce este aceasta cea mai importantă regulă? Pentru că avem tendința de a
gândi,că nu arătăm produsul, nici afacerea unor cunoștințe, pentru că suntem siguri,că
ei nu sunt interesați.
Noi știm dinainte, că el nu-și permite, sau că el nu se ocupă cu așa ceva, el nu poate fi convins,etc...
Nu-i așa, că și ție ți s-a întâmplat așa ceva?
Nu căuta obiecții în locul nimănui! Scopul tău nu poate fi să convingi pe nimeni despre adevărul tău. Foarte puțini oameni acceptă să li se dovedească, că ei nu văd anumite lucruri cum ar trebui. Scopul tău este să informezi oamenii.
Deci, ideea este: povestește despre experiența ta legate de produse la toată lumea, cu care ai ocazia să stai de vorbă. Nu fi insistent, nu încerca să vinzi, informează oamenii.
Toată lumea are obiceiuri:dimineața nu uităm să ne spălăm pe dinți, să bem cafea cu ganoderma, etc. Fă-ți un obicei din a vorbi despre experiența ta cu produsele DXN.
Observ că partenerii, care vor să aibă succes în această afacere au o mulțime de cunoștințe, cărora pur și simplu uită să le arate produsele, sau afacerea.
Pune-ți întrebarea în fiecare seară în vederea succesului tău: câtor persoane am arătat astăzi produsele, afacerea?
Fă-ți un obicei din asta și vei constata o schimbare uriașă în eficacitatea ta.
Bineînțeles, informarea nu trebuie făcută numai față în față. Internetul este potrivit să ajungi la foarte mulți oameni.
Fă o statistică : câtor oameni și cum ai arătat produsele, afacerea.
Știu,că administrarea este o ocupație mult prea puțin agreată, dar e târziu să-ți dai seama de acest lucru, când la un eveniment de companie te întâlnești cu cineva, cu care ai vorbit despre afacere, dar nu l-ai recăutat și s-a înscris la altcineva în echipă.
DXN-ul a dezvoltat un sistem de administrare simplu,dar eficient, care se numește ,,Pagini de contact,,
Cu paginile de contact poți ține evidența relețiilor tale, a persoanelor pe care le-ai căutat cu afacerea, sau pe care urmează să le cauți. Poți întroduce informații despre persoanele deja înregistrate, cănd ai vorbit ultima oară cu ei, ce au spus, cănd trebuie să mai vorbești cu ei, etc. Cere înștiințare automată de la softver și la data prestabilită de tine vei primi un e-mail cu textul întrodus de tine. Fi creativ și folosește această bază de date în vederea succesului tău.
Important: la aceste înregistrări numai tu ai acces, nici partenerii,nici sponsorii nu le văd.
Shimbă-ți metodele de lucru și rezultatele se vor shimba!
Nu există, ca cineva să primească numai refuzuri. Este posibil să nu faci ceva bine și să primești mai multe ,,nu,,-uri, dar dacă nu te dai bătut și nu renunți va veni și vremea ,,da,,-urilor.
Nu uita! Fiecare ,,nu,, te duce mai aproape de un ,,da,,!