Abonare la newsletter
Te vom contacta!
mai
11
Ciuperca medicinală Cordyceps Sinensis
11. mai 2015 luni
În munții Nepalului și Tibetului de secole întregi circulă o legendă despre o minunată ființă vie, care dispune de calităţi duble: într-o parte a ciclului său biologic este plantă, în altă parte a ciclului este insectă.
Legenda spune că un cioban păstorind în acea zonă a observat că animalele sale deveneau mai energice, mai sănătoase după consumarea ciupercii Cordyceps Sinensis. Drept urmare, triburile din aceasta regiune au inceput sa cultive aceasta ciuperca si sa o consume.
Când Cordycepsul există sub formă de plantă, vara, în perioada formării de spori, sporul plantei este împrăştiat de vânt şi parazitează larva unui fluture, trecând din ciclul vegetal în cel animal. Larva infectată se îngroapă în pământ în formă de gogoaşă. Cordycepsul hibernează pe timpul iernii, hrănindu-se din gogoaşa fluturelui, apoi din rădăcinile unor plante, rezistând astfel sub pământ timp îndelungat. Când condiţiile climatice sunt favorabile, răsare din pământ o nouă plantă şi ciclul biologic se reia.
Cordyceps face parte din clasa ascomicete, care include circa 400 de specii. Cea
mai cunoscută specie este Cordyceps sinensis, prima dată aceasta fiind
înregistrată în Tibet în secolul al 15-lea.
Occidentul a început să fie interesat de această ciupercă abia în anul 1990, în urma performanțelor dobândite de atleții de origine chineză, performanțe datorate exclusiv cipuercii Cordyceps Sinensis. Drept urmare, s-au realizat o mulțime de studii cu scopul de a demonstra multiplele beneficii ale acesteia.
În corpul ciupercii Cordyceps se găsesc peste 80 de fermenţi, aminoacizi, beta-caroten, vitamine E şi C şi seleniu.
Ciupercile Cordyceps au efect imunoregulator, antibiotic, antiinflamator, vasodilatator antidepresiv, hipoglicemiant, antioxidant şi anticancerigen.
Cordycepsului Sinensis particularități:
1. Spectrul
larg de acţiune.
2. Folosirea sa ca adjuvant al medicaţiei de bază într-un mare număr de boli,
creşte eficienţa acesteia în mod semnificativ, asigurând obţinerea unor
rezultate considerabil îmbunătăţite.
3. Nu are toxicitate şi nici efecte adverse.
Recomandări
de utilizare:
1. Ca imuno-modulator perfect, întrucât acţiunea sa reglatoare se manifestă în
două direcţii: fie pentru activarea imunităţii atunci când sistemul imunitar
este epuizat, sau pentru diminuarea ei în cazurile de manifestare excesivă a
stării imune.
2. Ca antibiotic natural - Cordyceps Sinensis are o acţiune bacteriostatică
asupra mai multor bacterii patogene, cum ar fi : pneumococul, streptococul,
stafilococul.
3. Antiinflamator.
4. Vasodilatator moderat al arteriolelor, ameliorează circulaţia din miocard şi
plămâni. Datorită faptului că măreşte circulaţia coronariană moderat dar în
timp îndelungat cordyceps sinensis preîntâmpină formarea trombilor.
5. Creşte capacitatea de a suporta oboseala şi hipoxia, scade nivelul lipidelor
în sânge, măreşte capacitatea antioxidantă a celulelor.
Utilizarea Cordyceps Sinensis este indicat în:
- afecţiuni ale organelor respiratorii: bronşită, pneumonie,
astm bronşic, emfizem pulmonar, tuberculoză;
- afecţiuni ale sistemului cardiovascular: ateroscleroză, stenocardie, infarct
miocardic;
- afecţiuni ale căilor urinare: cistită, pielonefrită, glomerulonefrită, colici
renale ş.a.;
- afecţiuni ale ficatului: hepatite, ciroze, steatoza;
- afecţiuni ale sângelui: hemoragii, anemii, leucemii;
- afecţiuni imunitare;
- tumori maligne ale diferitor organe, chiar în ultimele stadii ale bolii,
asigură o toleranţă mai bună la radio şi chimioterapie;
- eliminarea activă din organism a substanţelor toxice, în cazul intoxicaţiilor
alimentare sau a terapiei cu tratamente dure de sinteză;
- reglarea şi mărirea capacităţii de toleranţă în cazul transplantelor de
organe;
- tratarea bolilor ţesutului conjunctiv: artrită, poliartrită reumatoidă,
osteopenie, spondiloză cervicală, osteoporoză, artroză, radiculite,
osteomielita, fracturi osoase;
- prevenirea îmbătrânirii premature, situaţii de stres;
- creşterea performanţelor sportive şi intelectuale.
De ce DXN Cordyceps este mai bun decât Cordyceps sălbatic?
DXN a ales cele mai bune specii de Cordyceps și le cultivă în mediu ecologic.
DXN Cordyceps are aceleași substanțe active ca Cordycepsul sălbatic, numai că
este mult mai efecient și mai sigur.
Cine poate consuma Cordyceps?
Doctorii chineji recomandă folosirea DXN Cordyceps pentru toate vârstele, inclusiv copii.
Uniunea Europeană reglementează consumul produsului , astfel nu este recomandat pentru copii mici.
Compoziție
Capsula Cordyceps DXN conţine Cordyceps sinensis în proporţie de 100%. Conţine substanţe nutritive, şi compuşi bioactivi cum sunt: acid cordycepic, cordycepin, aminoacizi, acid glutaminic, polizaharide, vitamina B 12, etc.
Mod de administrare
Se recomandă administrarea a 1-3 capsule pe zi.
Cordyceps DXN are efecte secundare?
Cordyceps DXN nu are efecte secundare, este complet natural, nu conține conservanți, coloranți artificiali, reziduuri de insecticide, sau alte substanțe chimice.
Este un tonic ușor, care se poate utiliza pe timp îndelungat, fără efecte secundare.
Totuși, femeilor gravide recomandăm consultarea medicului înainte de începerea utilizării DXN Cordyceps.
Cordypine
DXN Cordypine, este produs din Cordyceps de cea mai bună calitate şi zeamă fermentată de ananas.
DXN Cordypine are un efect puternic, deoarece enzimele produse în ananas în urma procesului de fermentare, conlucrează sinergic cu substanţele active din Cordyceps, obţinând astfel cele mai bune rezultate şi un randament deosebit.
mai
6
DXN Cocozhi - Ciocolată caldă cu Ganoderma
6. mai 2015 miercuri
Cocozhi este produs din cea mai fină cacao şi extract de ganoderma.
Proprietăţile benefice ale cacao: cacaua este bogată în flavonoide, care are
efect benefic asupra sistemului cardiovascular. Flavonoidele acţionează ca
antioxidanţii. În ultimul timp cercetătorii au stabilit ca consumul regulat de
alimente care conţin antioxidanţi ajută la prevenirea bolilor legate de
articulaţie, de exemplu hipertensiune, infarct, hemoragie cerebrală, etc.
Proprietăţi benefice ale ganodermei: ştiinţa modernă a descoperit cât de
excelent pot să acţioneze substanţele nutritive din ganoderma asupra
organismului şi cât de avantajoase sunt pentru sănătate. Componentele
active ale ganodermei s-au numit "componente neutralizatoare". Aceste
componente neutralizatoare sunt alimente care au efect terapeutic vindecător.
Elementele active sunt următoarele: polizaharide, triterpene, adenozine şi
germaniu organic.
Proprietăţile lor au următoarele avantaje:
1) întăresc sistemul imunitar
2) îmbunătăţesc circulaţia sângelui
3) cresc nivelului de oxigen în organism
4) neutralizează aciditatea din organism
Cocozhi este o băutură instant cu gust de ciocolată. În
afara gustului excepţional de ciocolată pot fi savurate şi efectele benefice
ale ganodermei.
Turnaţi conţinutul plicului într-o ceaşcă cu apă fierbinte, amestecaţi şi
savuraţi efectul răcoritor împreună cu efectele benefice asupra sănătăţii. Este
o băutură excepţională pentru întreaga familie.
mai
4
4. mai 2015 luni
In primul rand este foarte important sa-ti fie clar, de ce ai inceput tu aceasta afacere.
Trebuie sa-ti vinzi tie afacerea!
Cei care construiesc deja afacerea, dar inca nu au succes se datoreaza faptului, ca nici ei nu au incredere in aceasta afacere.Si acest lucru se transmite la oameni. Nimeni nu o sa te creada, si nu ti se va alatura, pana cand tu nu esti constient de ce faci afacerea.
Daca ai reusit sa clarifici acest lucru si sti de ce construiesti tocmai afacerea DXN, atunci vei avea incredere in sine si oamenii te vor urma.
2.Angajamentul
Probabil ai inceput aceasta afacere, pentru ca vrei sa castigi bani.
MLM-ul este o afacere foarte corecta si vei putea castiga bani, daca in echipa ta vor fi oameni ca tine, care la randul lor si ei cred in aceasta afacere si vor sa castige bani.
Daca tu nu ti-ai luat angajamentul sa construiesti afacerea DXN, atunci oamenii din echipa ta nu vor crede ca acest lucru functioneaza.
Angajamentul tau se manifesta in primul rand in activitatea pe care o faci tu pentru construirea afacerii.
Trebuie sa avem grija, ca partenerii nou intrati sa nu cheltuiasca peste puteriile lui,indiferent cat de entuziasmati sunt. Daca nu cheltuiesc peste puteri nu o sa aiba remuscari in cazul in care nu o sa fie de succes.
Majoritatea oameniilor incep afacerea in regim part-time pe langa un loc de munca, sau pe langa o afacere clasica.
Cand incepi o activitate in regim part-time trebuie sa te concentrezi numai pe aceea activitate.
Construind doua, sau mai multe afaceri MLM, comunici doua lucruri:
-nici tu nu crezi ca se poate castiga bani cu aceasta afacere
-nici tu nu crezi ca acest lucru functioneaza, de aceea te ocupi si de altceva.
Procedand asa iti strici propria afacere!
Daca vrei sa ai o afacere mare trebuie sa-ti iei angajamentul ca vei construi numai aceasta afacere.
3.Examineaza punctele tale forte!
Fiecare om are punctul lui forte in care este mai bun, decat restul oameniilor.
Afla care este punctul tau forte si concentreaza-ti atentia asupra lui.
4.Afla in ce esti credibil?
In afacerile MLM sunt atat oameni credibili, cat si oameni care nu au credibilitate.
Daca nu esti credibil in legatura cu produsele sau in legatura cu afacerea, oamenii nu te vor urma.
In schimb, daca ai credibilitate, indiferent ce ai spune, oamenii te vor urma si ti se vor alatura.
Daca esti abia la inceputul afacerii si vrei sa prezinti afacerea ta unui om de afacere, care are o afacere functionala, nu vei fi credibil in ochii lui.
In acest caz poti cere ajutorul sponsorului.
5.Ai probleme? Lucreaza mai mult!
Multi oameni au foarte multe probleme si oamenii sunt preocupati de problemele lor.
Daca ai probleme, lucreaza mai mult si uita de ele! Focuseaza-ti atentia asupra posibilitatea realizarii unui castig.
Nu te gandi la ceea ce nu ai, ci la ce poti face cu ceea ce ai!
6.Nu ai nevoie de toata lumea, ai nevoie de acei oameni, care cred in ceea ce crezi si tu!
In MLM o conceptie gresita este ca vrem sa aducem pe toata lumea in afacere.
Nu fa acest lucru!
Alege oamenii cu care vei lucra si introdu numai acei oameni in afacere, care cred in ceea ce crezi si tu.
Cu acei oameni vei putea forma o echipa, iar ceilalti te vor trage inapoi.
mai
1
Nu cheltui peste puteriile tale!
1. mai 2015 vineri
Sa vedem la ce trebuie sa fi atent pe plan financiar in afacerea Ta MLM.
Cea mai importanta regula: Nu cheltui peste puteriile tale!
Din fericire in afacerea DXN sunt putine sanse pentru cheltuieli exagerate, pentru ca nu sunt pachete de start de mare valoare.
Ideea e sa cheltui pe afacere cat iti permiti si planifica-ti cheltuielile.
Fa calcule, noteaza-le si respecta-le.Vezi cat poti scoate din bugetul familiei fara problema pentru a cheltui pe afacere. Devenind partener prin achitarea taxei de inscriere, iti poti construi afacerea fara alte cheltuieli, numai prin contributia ta personala.
Cand incepi afacerea esti foarte entuziasmat, dar asta nu inseamna, ca trebuie organizezi intalniri de afaceri in celalat colt de tara, sau sa cumperi prea multe produse sa le faci cadou.
Sant foarte multi oameni, care se dau inapoi numai cand aud cuvantul MLM. Acest lucru se datoreaza faptului, ca acei oameni au o experienta negativa in legatura cu MLM-ul.
Aceasta experienta negativa nu se datoreaza faptului, ca omul respectiv, sau vreo cunostinta de al lui nu a avut succes in MLM, ci mai degraba se datoreaza faptului, ca a pierdut bani in vreo afacere MLM.
Cineva l-a convins sa sa alature unei afaceri MLM, cumparand un pachet de start scump, cu niste produse de care nu a avut nevoie, a fost nevoit sa cumpere produse in fiecare luna pentru a se califica si in loc sa castige bani din afacerea MLM la care s-a alaturat, a pierdut o gramada de bani. Din punctul lui de vedere afacerile MLM nu sunt bune.
Daca o sa ai oameni in echipa, care nu vor avea succes, dar nici nu au cheltuit peste puteri, nu vor avea o parere negativa despre sistem si oricand pot reincepe cu inima curata.
apr
26
26. aprilie 2015 duminică
Cine știe despre tine, că Tu consumi produsele DXN și că ești mulțumit de ele?
Cine știe despre tine, că Tu nu ești numai consumator al produselor DXN, ci construiești și afacerea?
Cum poți informa oamenii din jurul tău, nu numai în mod activ, ci și în mod pasiv?
Să vedem câteva exemple, pe care s-ar putea să le aplici, dar este posibil, că nici nu ți-a trecut prin gând până acum să le aplici în ciuda faptului, că sunt foarte simple și la îndemână.
1.Autocolant pentru mașină
Ai mașină? Și pe mașină ai autocolant DXN? Ai afișat pe mașină adresa paginii tale web, numărul de telefon și o propoziție pentru captarea atenției?
Poți rezolva foarte ieftin ca toată lumeasă vadă cu ce te ocupi. Mulți dintre parteneri au înscris oameni în rețea în acest fel, oameni, care au devenit foarte buni constructori de rețea.
2.Cărți de vizită
Ai carte de vizită DXN? Este important să ai și nu numai să ai, ci să le-ai asupra ta tot timpul.
În Intranet găsești ajutor în acest sens, dar poți face și tu în orice formă. Important e să ai și să le împarți.
3.Fluturași, afișe DXN
Ai cunoștințe vânzători, coafeze, cozmeticieni, dentiști, etc.
Locuri, unde oamenii așteaptă, frecventează des?
Vorbește cu cunoștința ta și pune un afiș cu datele tale de contact, lasă câteva fluturașe.
4.Comunică peste tot, unde este posibil
Dacă utilizezi paginile de socializare, înclude în profilul tău.
Fă o adresă de e-mail DXN și anunță-ți prietenii, că de acum încolo ai o nouă adresă de e-mail și folosește pe asta pentru comunicare.
Ai acasă WIFI router? Ce nume are? Schimbă-l pe adresa site-ului tău. Ce nume are telefonul tău, când comunică pe bluetooth? Adresa site-ului tău, nu?
Fi creativ și descoperă cum poți arăta în mod natural cu ce te ocupi.
5.Consumul produselor în public
Este cea mai eficientă reclamă pasivă. Îți propun să încerci imediat să vezi și Tu, că funcționeză.
Consumă cafeaua în fața altora, dar nu recomanda. La locul de muncă bea cafeaua în văzul tuturor, dacă mergi la o cafea cu prietenii cere numai apă caldă.
Așteaptă până te întreabă ce-i asta. Spune-le experiența ta cu produsele în două propoziții. De exemplu: este o cafea delicioasă cu conținut de plante medicinale, fără aditivi,care elimină arsurile la stomac. Eu consum numai această cafea. Și atât. Nu ține un discurs, vorbește numai dacă ești întrebat și atunci numai într-o propoziție. Vei vedea, că și ei vor să se bucure de avantaje și vor s-o încerce. Atunci clarifică cu ei, că vor simți diferența numai dacă consumă cel puțin o cutie, fără să consume și altfel de cafea.
Nu uita, că oamenii urăsc, dacă vor să li se vândă ceva, însă le place să cumpere.
Nu încerca să le vinzi ceva, dă-le posibibilitatea să cumpere!