2024 mai | ||||||
Lu | Ma | Mi | Jo | Vi | Sb | Du |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
Abonare la newsletter
Te vom contacta!
apr
26
26. aprilie 2015 duminică
Cine știe despre tine, că Tu consumi produsele DXN și că ești mulțumit de ele?
Cine știe despre tine, că Tu nu ești numai consumator al produselor DXN, ci construiești și afacerea?
Cum poți informa oamenii din jurul tău, nu numai în mod activ, ci și în mod pasiv?
Să vedem câteva exemple, pe care s-ar putea să le aplici, dar este posibil, că nici nu ți-a trecut prin gând până acum să le aplici în ciuda faptului, că sunt foarte simple și la îndemână.
1.Autocolant pentru mașină
Ai mașină? Și pe mașină ai autocolant DXN? Ai afișat pe mașină adresa paginii tale web, numărul de telefon și o propoziție pentru captarea atenției?
Poți rezolva foarte ieftin ca toată lumeasă vadă cu ce te ocupi. Mulți dintre parteneri au înscris oameni în rețea în acest fel, oameni, care au devenit foarte buni constructori de rețea.
2.Cărți de vizită
Ai carte de vizită DXN? Este important să ai și nu numai să ai, ci să le-ai asupra ta tot timpul.
În Intranet găsești ajutor în acest sens, dar poți face și tu în orice formă. Important e să ai și să le împarți.
3.Fluturași, afișe DXN
Ai cunoștințe vânzători, coafeze, cozmeticieni, dentiști, etc.
Locuri, unde oamenii așteaptă, frecventează des?
Vorbește cu cunoștința ta și pune un afiș cu datele tale de contact, lasă câteva fluturașe.
4.Comunică peste tot, unde este posibil
Dacă utilizezi paginile de socializare, înclude în profilul tău.
Fă o adresă de e-mail DXN și anunță-ți prietenii, că de acum încolo ai o nouă adresă de e-mail și folosește pe asta pentru comunicare.
Ai acasă WIFI router? Ce nume are? Schimbă-l pe adresa site-ului tău. Ce nume are telefonul tău, când comunică pe bluetooth? Adresa site-ului tău, nu?
Fi creativ și descoperă cum poți arăta în mod natural cu ce te ocupi.
5.Consumul produselor în public
Este cea mai eficientă reclamă pasivă. Îți propun să încerci imediat să vezi și Tu, că funcționeză.
Consumă cafeaua în fața altora, dar nu recomanda. La locul de muncă bea cafeaua în văzul tuturor, dacă mergi la o cafea cu prietenii cere numai apă caldă.
Așteaptă până te întreabă ce-i asta. Spune-le experiența ta cu produsele în două propoziții. De exemplu: este o cafea delicioasă cu conținut de plante medicinale, fără aditivi,care elimină arsurile la stomac. Eu consum numai această cafea. Și atât. Nu ține un discurs, vorbește numai dacă ești întrebat și atunci numai într-o propoziție. Vei vedea, că și ei vor să se bucure de avantaje și vor s-o încerce. Atunci clarifică cu ei, că vor simți diferența numai dacă consumă cel puțin o cutie, fără să consume și altfel de cafea.
Nu uita, că oamenii urăsc, dacă vor să li se vândă ceva, însă le place să cumpere.
Nu încerca să le vinzi ceva, dă-le posibibilitatea să cumpere!